Subject: FW: LC1847 AS AQUA MARINA Transpordi tn 2 elektriautode laadimistaristu liitumine elektrivõrguga. Valga linn, Valga vald, Valga maakond
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 16:41:17 +0300

registreerimiseks

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]>
Sent: Friday, October 4, 2024 4:30 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: LC1847 AS AQUA MARINA Transpordi tn 2 elektriautode
laadimistaristu liitumine elektrivõrguga. Valga linn, Valga vald, Valga
maakond

Tere!

Saadan varem arutluses olnud projekti muudatuse.

Palun kooskõlastada!

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 30. august 2024 22:28
To: Vissel, Hendrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC1847 AS AQUA MARINA Transpordi tn 2 elektriautode
laadimistaristu liitumine elektrivõrguga. Valga linn, Valga vald, Valga
maakond

Alajaama asukoht ja kaugus katte servast on nii piirdeta külgneva vaba
ruumi kui ka nähtavuskolmnurga mõistes aktsepteeritav.

From: Vissel, Hendrik < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, August 30, 2024 12:38 PM
To: Peeter Uibo < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: LC1847 AS AQUA MARINA Transpordi tn 2 elektriautode
laadimistaristu liitumine elektrivõrguga. Valga linn, Valga vald, Valga
maakond

Tere!

Olen kaks korda Transpordiametiga kooskõlastanud projekti LC1847
(30.07.2024 nr 7.1-2/24/13263-2 ja 28.08.2024 nr 7.1-2/24/13263-4). Algse
variandi välistas Valga vallavalitus kuna väitis, et Transpordi tn 4
maaüksusele pole kuidagi võimlaik alajaama püstitamist lubada. Valga vald
käskis otsida alajamaale kohta teiselpool riigimanteed. Soovitas sealset
Kirde tn 2a (85501:001:0862) maaüksust, mis jääb suure võimusega
laadimistaristu jaoks liiga kaugeks. Vahetult  teiselpool manateed asuvate
erakätes olevate maaükssute omanikud on alajaama püstitamisega nende maale
nõus, kuid tahavad päris suurt kompensatsiooni. Vald on Transpordi tn 4
osas nüüd veidi leebunud, ametnik andis lootust, et kui alajaama elamutest
kaugemale nihutame ja vajadust piisavalt põhjendame siis, võib ehk nende
seisukoht Transpordi tn 4 osas muutuda.

Kuna ma olen Transpordiametit selle projekti asjus juba palju koormanud,
siis uut projekti muutuse avaldust ma kohe ei teeks. Küsin kui kaugele
maantee äärest võib alajaam paigutada.? Kas kirjaga kaasas oleva joonisel
kujutatud lahendus on OK, või tuleks seda muuta? Uue avalduse teeks
Transpordiametile siis, kui oleme Valga  vallalt lahendusele heakskiidu
saanud.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.